Priset.png

Familjära filmer lyfter fördelarna

Publicerad i:

För att lyfta fram Älvsbyhus fördelar har Vinter valt att vända sig till de som borde veta bäst - kunderna.

Ja, genom att helt enkelt låta husköparna själva berätta om varför de valde just Älvsbyhus, har Vinter tillsammans med Älvsbyhus producerat ett antal filmer. I dessa berättar köparna bland annat vad de upplever som viktigast för valet men även hur de upplever det hem de flyttat in i.

Ronny Olovsson, creative director på Vinter:

- Filmerna ska förmedla en go känsla och på ett naturligt och oregisserat sätt berätta en sann historia. Det är det viktigaste. Därför är det äkta kunder, inte castade skådespelare och manus. Vi lät kunderna prata inför en rullande kamera och ge sina förklaringar - rakt upp och ner.

Filmerna ingår i kampanjen för de elva nya hus som Älvsbyhus lanserar och kommer att visas i play-kanaler och i både Youtube- och Facebook-kampanjer.

 


Priset, film till Play-kanalerna


Snabbt och enkelt, film till Play-kanalerna

film älvsbyhus rörligt Kunder

Publicerat onsdag 8 mars, 2017

Läs också: