Vinter i Åkersberga!

Publicerad i:

Citycon har gett Vinter uppdraget att omprofilera och lansera det nya Åkersberga Centrum. Den 21 oktober är det stor invigningsfest för både Åkersbergaborna och speciellt inbjudna affärsgäster. Vinter har tagit fram en ny logotyp med grafisk profil samt kommunikationskoncept för lansering och invigning.

"Med sitt stilrena uttryck och distinkta formspråk kommer den nya logotypen ge Åkersberga Centrum en modernare framtoning som även harmonierar med det helt nybyggda centrumhuset", avslöjar Vinters Communication Designer Fredrik Johansson som är en av få som i dagsläget vet hur den nya profilen ser ut!

I väntan på den nya logotypen, ombyggnationerna och alla de nya butikerna har Vinter producerat en kampanj för ombyggnadsperioden med den gamla logotypen och profilen.

grafisk-profil logotyp lansering akersberga-centrum citycon omprofilering

Publicerat fredag 27 augusti, 2010

Läs också: